Corona berichtgeving

Geachte cliënt,
Het COVID-19-virus is zeer actueel en wij volgen hierin de adviezen van het RIVM. Dit betekent voor het bezoeken van de praktijk het volgende:
*Abonnementhouders:
De trainingen voor abonnementhouders worden met ingang van heden stopgezet tot 6 april conform het huidige advies van het RIVM. Dat betekent dat alle fitnesstrainingen, groepslessen en groepstrainingen komen te vervallen.
*Cliënten fysiotherapie/oefentherapie:

Cliënten, ouder dan 70 jaar met een kwetsbare gezondheid en/of verminderde weerstand en alle cliënten met één van de volgende aandoeningen:
Hartaandoeningen
Longaandoeningen
Oncologische aandoeningen
adviseren wij de afspraak uit te stellen tot na 6 april, in afwachting van nadere berichtgeving door het RIVM.

Alle cliënten die klachten hebben van verkoudheid, hoesten en/of koorts, willen wij vragen eerst goed uit te zieken en daarna weer contact met ons op te nemen.
Wel van belang dat u dan uw afspraak tijdig doch uiterlijk 24 uur van te voren af zegt via telefoon of mail, zodat u niet voor onnodige kosten komt te staan.

De cliënten die ons wel bezoeken vragen wij de hygiëne maatregelen van de praktijk te respecteren door goed uw handen te wassen en uw eigen handdoek mee te nemen.
U zult begrijpen dat deze maatregelen ook voor ons ingrijpend zijn, maar het inperken van de verspreiding van het COVID-19- virus heeft een zeer hoge prioriteit voor uw en onze gezondheid. Wij hopen op uw begrip.
Voor vragen kunt u ons bellen op 0570-677002 of mailen naar info@sport-fysio.nl