Klachten

Heeft u een klacht over uw behandeling of bent u ergens niet tevreden over, dan kunt u zich in eerste instantie richten tot uw behandelend therapeut. Hij/zij zal proberen samen met u de juiste oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan zal getracht worden samen met de praktijkhouder tot een aanvaardbare oplossing te komen.

Centraal Kwaliteitsregister

Alle fysiotherapeuten die bij Antvelink Sportfysiotherapie werkzaam zijn, staan ingeschreven in het Centraal Kwaliteitsregister en moeten zich houden aan de gedragsregels en beroepsethiek voor fysiotherapeuten. Levert een bemiddelingsgesprek met één van de fysiotherapeuten en/of de praktijkeigenaar voor u niet het gewenste resultaat, dan kunt u gebruik maken van een klachtenprocedure.

Klachtenprocedure

Onze praktijk is aangesloten bij de klachtenprocedure en de geschillencommissie van het KNGF(= Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie)
Op deze website onder het tabblad info kunt u bij downloads de klachtenprocedure en het reglement geschillencommissie downloaden.
Daarnaast vindt u meer informatie over deze procedure op de website van de KNGF. Klik hier.  


Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
Team Antvelink